Happy People Never Fantasize.

I lördags så var jag framför scenen på Dansfeber med Bubblan och hennes kille Alexander, fick autograf av Lady Gaga ;) haha. Fick otroligt damp över folket som var där alltså folk som klär upp sig i t ex klänningar och sånt, varför ska man se ut så när man går på sånt och det gör folk när dem går på Gröna Lund också (konstiga människor) och alla 8- 10åriga ungar såg ut som fjortisar när dem är bara i den åldern, sminkar sig och så det är sjukt vad fan är världen på väg egentligen? :S usch!!
Man såg mig många gånger på TV :)
I söndags så var jag hemma och bara tittade på TV, tittade också på första filmen av Tomie (Japansk)
Idag måndag så började jag 11:50 med Journalistik som suger, vi skulle intervjua rökare, vi blev klara på 5 min så vi fick sluta, sjukt onödigt att gå till skolan i bara en halv timme :/
Men efter åkte jag med Leia Tensta för att hon skulle köpa cigg, sen åkte vi till Rådmansgatan gick in på Lidl och köpte En äppel cider och En choklad cookies paket, som vi brukar köpa när vi ska till Egalia xD (Så ni vet så är jag Straight) men jag går dit ändå för man träffar schysst folk. :)
Nästa gång ska vi fan gömma oss när det är samling xD
"Folk i Tensta tycker om att rappa"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0