Du fastnar perfekt i min polaroid.

Som ni kanske märker så skriver jag inte här på bloggen varje dag, för det skulle jag inte orka så jag skriver allt på än gång vad som har hänt dem senaste dagarna.

Tycker lite synd om folk som är under 18 år som ska se på Bring Me the Horizon i Göteborg, för dem måste stå uppe på balkongen.

1.  Parkett (18 år) 350,00 SEK 

2.  Balkong (13 år) 350,00 SEK


När jag var på plattan igår så satt jag bredvid Lina och då kom en kille fram och kramade mig så jag bara : vänta, jag känner inte dig :S han bara : oj fel, jag trodde du var någon annan, men hej ändå. 
Kände mig lite elak när jag bara sa så där :/ men jaja.


Vill bara säga att!
MacDonalds toalett på Medborgarplatsen luktar pisoar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0