Du är snart där.

15 oktober 2010
Träffade joahanna, bubblan och Elvira i stan dem hade köpt en present till mig, dem är så snälla!
kanske kommer in en bild på prylen någon dag. :)
På kvällen samma dag vid 22 tiden så skrev Jonathan att jag skulle träffa honom och Andreas, så jag gick ut.

16-17 oktober 2010
Dansfeber i lördags med Johanna, Bubblan och Sofia. 
Sofia råkade gäspa framför kameran, haha. 
Efter så sov man över hos Johanna med Bubblan, dem somnade vid TV så jag smög ner till Johannas rum och gömde mig under Johannas täcke en stund, sen vaknade dem där uppe för hennes pappa kom hem. 
Då var jag inte själv i rummet mer :( 

Det fanns ju godz (godis) inne i hennes rum x)

Imorgon/idag 18 oktober 2010
Så är det Foto i typ 3 och en halv timme, eller om vi slutar tidigare vi får se.
Arizona ska med såklart!

P.S. Hampus och sina random sms som han skickar ibland <3
Och TEK - ONE ska vara förband till BMTH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0