Den här dan, kan inte ge mig någonting.

22 oktober
så började ju snöa ute, trodde att nu så är hösten slut :( men det var det inte :D

Har pimpat en egen studentmössa det blev 664kr för den, då vet jag när jag ska köpa en om några år :) http://www.123student.se/shop/

23 oktober
Så var jag på ¨¨˜”°º• Experience™ WHITE •º°”˜¨¨ Stockholm
med Bubblan och hennes kille, det var sjukt nice :) fick också en sjukt bra låt innan jag gick, låten :The Bloody Beetroots feat. Steve Aoki - Warp 1.9.
Köpte biljetten Av Bina <33

DET ÄR SÅ SJUKT!! man ser mig på 25:46 - 25:50 (rött hår sjömanskostym och sjömanshatt)
http://svtplay.se/v/2209687/psl/del_1_av_8__hakan__jag_orkar_inte_vanta_langre_-_otextad

Jag i publiken. 
Håkan Hellström på Way Out West! 
(Rödhåringen)


27 oktober
Först var man i skolan, jävligt tråkig dag vi får se om det blir en bättre dag imorgon i skolan.
Efter skolan så åkte jag till T-Centralen med Johanna och då kom vi upp till glashuset å då log en äldre man på golvet, dom som såg vad som hände sa att han bara fall ihop.
Sen var det två tuppar inne i glashuset.

Den gula tuppen tyckte om att lyssna på musik.

Och vara allmänt cool. (Peace)

Sen såg den ena tuppen en bil som åkte rakt i mot honom, som han
trodde att de skulle hämta dom så han varnade sin polare.

Så sen sprang dem ner på plattan.


Såg Paranormal activity 2 med Johanna, Bubblan och bubblans kille Alex plus några till.
Tyckte inte att det var så läskigt, lite rolig ibland xD 
Den var sjukt lik den förra och man måste ha sätt första filmen för att förstå tvåan.

Bilden tagen innan filmen börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0